چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت ×
تماشای شهر از پنجره ای دیگر/ ضیافت سازمان فرهنگی برای معتمدین شهر
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۱۳

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، وقتی در تراکم جوشش و تکاپو، لختی از منظری جز مدیریت و فعالیت اجرایی به فضای شهر بنگریم و سیمای بیرونی زیستگاه انسان مدرن را فارغ از دغدغه ها و ارتباطات مسئولیتی نظاره کنیم، بسیاری از ابعاد زشت و زیبای آن رخ می نماید. مجمع معتمدین حاصل جمع ایران […]

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، وقتی در تراکم جوشش و تکاپو، لختی از منظری جز مدیریت و فعالیت اجرایی به فضای شهر بنگریم و سیمای بیرونی زیستگاه انسان مدرن را فارغ از دغدغه ها و ارتباطات مسئولیتی نظاره کنیم، بسیاری از ابعاد زشت و زیبای آن رخ می نماید.

مجمع معتمدین حاصل جمع ایران کوچکی است که بخشی از آنها از عمق جامعه و با خلوص صادقانه یک شهروند برخاسته اند و تعدادی دیگر دارای تحصیلات عالیه، از کارشناسان و مجربان حرف و رشته های گوناگون به شمار می آیند که شاید مثل بسیاری از مسئولان، آلوده فضای سیاسی و مناقشات آن نشده اند؛ از همین رو، اشراف بیشتری به دغدغه های عمومی دارند و بسیاری از نیازها و آسیب های جامعه را به صورت ملموس می بینند و درک می کنند.

این مجمع این روزها، روزهای پرکار و شلوغی را پشت سر می گذارد؛ ایامی که با حضور پیوسته آنان در دستگاه ها و ادارات مختلف شهر و دیدار و تعامل با مسئولان و مدیران، به زینت همفکری و خرد جمعی آذین می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.