شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۴:۳۱
صبح فردا با حضور هیئت های ورزشی/

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی میان اعضای کمیسیون سلامت، بهداشت و ورزش با حضور معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری کرج در این سازمان خبر داد و افزود: همچنین مسئولین هیئات ورزشی رشته های گوناگون استان در این جلسه حضور خواهند داشت. حسین سعیدی سیرایی، ورزش را روح تکاپو […]

پ
پ

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی میان اعضای کمیسیون سلامت، بهداشت و ورزش با حضور معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری کرج در این سازمان خبر داد و افزود: همچنین مسئولین هیئات ورزشی رشته های گوناگون استان در این جلسه حضور خواهند داشت.

حسین سعیدی سیرایی، ورزش را روح تکاپو در شهر و عامل ارتقای روحیه شهروندان دانست و اظهار داشت: جلسه با محوریت ارائه راهکار و پیشنهادات در خصوص تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، برگزار خواهد شد و طی آن نیازها، دلایل و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

سعیدی با تاکید بر ضرورت شکل گیری چنین باشگاهی، از توان ورزشی نیروها و کسب عناوین و رتبه های برتر توسط ورزشکاران این دستگاه در عرصه های گوناگون و رشته های متنوع ورزشی به عنوان یک ظرفیت قابل اعتنا در این بخش، یاد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری کرج، از جمله مهمانان این نشست مشترک را معاون فرهنگی – ورزشی شهرداری، اعضای کمیسیون بهداشت، سلامت و ورزش عنوان کرد و ادامه داد: معاون ورزشی سازمان نیز از حاضرین این نشست خواهد بود.

وی از جمله هیئت های مدعو به این جلسه را هیئت کشتی، فوتبال، بسکتبال، والیبال، وزنه برداری و جانبازان ذکر کرد و ادامه داد: آقایان محمودی، باغستانی و کاویانی از اعضای شورای اسلامی شهر در این نشست حضور خواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.