دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها در فردیس
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۶:۵۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهرداری فردیس در اقدامی متفاوت نسبت به حرکت تلویزیون های شهری و نمایش تصاویر فیلم هایی از دلاوری ها و رشادت های شهید سلیمانی در شهر اقدام نمود . این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهرداری فردیس در اقدامی متفاوت نسبت به حرکت تلویزیون های شهری و نمایش تصاویر فیلم هایی از دلاوری ها و رشادت های شهید سلیمانی در شهر اقدام نمود .

این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز شنبه سیزدهم دیماه در مسیرهای بلوار شهدا ( فلکه اول تا پنجم ) و سطح منطقه دو فردیس توسط دو دستگاه خودروی مجهز به تلویزیون شهری برگزار و شبیه سازی نحوه به شهادت رساندن شهید سلیمانی توسط دشمنان قسم خورده میهن اسلامی به نمایش گذاشته شد .

شهردار فردیس با حضور در جمع شهروندان ، ضمن بازدید از حرکت سیار تلویزیون شهری گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، در نظر داشتیم تا در حد توان ناچیز خود در برابر رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی ، با برگزاری مراسمی متفاوت در شهر ، یاد و خاطره این شهید والامقام را زنده نگه داریم .

سعیدی با اشاره به استقبال پرشور شهروندان محترم از حرکت تلویزیون های شهری در معابر اصلی فردیس ، تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ کشور عزیزمان دانست و فرارسیدن این ایام را به عموم مردم ایران اسلامی علی الخصوص شهروندان فهیم و ولایت مدارفردیسی تسلیت گفت .

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.