شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
لزوم هزینه کرد بهینه بودجه شهر/ پیوست فرهنگی اجتماعی پروژه ها مد نظر قرار گیرد
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی:

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، علیرضا عباسی عصر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس حضور یافت و با اشاره به اینکه باید در هزینه کرد بودجه شهر دقت فراوان داشته باشید، اظهار کرد: شوراهای شهر باید در اجرای پروژه های مختلف همه مسائل را ببینند و پیوست های فرهنگی، اجتماعی‌، […]

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، علیرضا عباسی عصر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس حضور یافت و با اشاره به اینکه باید در هزینه کرد بودجه شهر دقت فراوان داشته باشید، اظهار کرد: شوراهای شهر باید در اجرای پروژه های مختلف همه مسائل را ببینند و پیوست های فرهنگی، اجتماعی‌، زیست محیطی و غیره را مد نظر قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در اجرای عملیات های عمرانی نفع عامه را ببینیم، عنوان کرد: متاسفانه بعضی مواقع این طور نیست؛ در انتصابات باید نهایت دقت را داشته باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی مطلوب و مدونی در کار ها داشته باشیم، تصریح کرد: شعار ندهیم و با مردم رو راست باشیم؛ اگر نفع مردم و رضایت خدا را در نظر داشته باشیم، قطعا شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی در حوزه بهداشت و درمان نداریم، گفت: البرز رتبه ۲۶ را در ۳۱ استان کشور به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در استان البرز به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک تخت است، گفت: اگر هرکس کارش را درست انجام دهد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.